ניקוי מזרונים

ניקוי מזרונים – הגיע הזמן לדאוג לעצמכם

אחד השירותים החשובים ביותר שמציעה חברת "בר ניקוי וריפוד" הוא שירות של ניקוי מזרונים. על אף שמדובר באחד השירותים הכי חשובים, יש סיכוי טוב מאוד שעדיין לא שמעתם עליו. משום מה, רבים נוטים להניח שאם אנחנו מכסים את המזרון בסדין, אנחנו מוגנים מכל הלכלוך שמצטבר בתוך המזרון, אולם האמת היא שמדובר בטעות מרה. אם גם אתם לא בטוחים למה חשוב לנקות את המזרונים שלכם באופן מקצועי, כדאי שתמשיכו לקרוא.

אז למה זה חשוב?

כדאי שנתחיל קודם כל במענה על השאלה – למה בעצם חשוב לנקות מזרונים, ומה קורה כאשר לא מנקים אותם? לתשובה זו יש שתי תשובות עיקריות:

  • בריאות – אין ספק שהסיבה הכי חשובה לכך שכדאי לנקות מזרונים באופן קבוע היא הסיבה הבריאותית. כמו כל פריט שנמצא בשימוש לאורך זמן, ודאי כזה שאתם לעתים אוכלים ושותים מעליו (כולנו עושים את זה, אתם יכולים להודות באמת), גם המזרון סופג לכלוך ואבק אשר מצטברים בתוכו. למעשה, אתם מבלים כשליש מחייכם כשאתם ישנים על גבי רהיט שמלא באבק. בריא זה לא, ולכן אם הבריאות שלכם חשובה לכם, הגיע הזמן שתתחילו לדאוג לניקיון המזרון.
  • ריח – אם אתם מתחילים להריח בחדר השינה ריח קצת לא נעים, קיים סיכוי סביר שהמזרון שלכם הוא מקור הריח. כל האבק והלכלוך שהזכרנו קודם הם כמובן לא חסרי ריח, ועם הזמן הם עלולים, באמצעות הריח שלכם, לפגוע באווירה החיונית והרעננה שבחדר השינה שלכם. כדי להחזיר לחדר השינה שלכם ריח נקי ונעים, יש צורך להקפיד על ניקוי המזרון.

שירותים נוספים שאנחנו מספקים

ניקוי מזרונים
ניקוי מזרונים

ניקוי מזרונים מקצועי – לא כמו בבית

הבנו – ניקוי מזרונים הוא חשוב. אבל למה לא מספיק פשוט להעביר מטלית לחה מדי פעם? הסיבה היא שכאשר אתם מנקים את המזרון שלכם באופן עצמאי, ללא מכשור מקצועי, אתם מצליחים לנקות רק את שטח הפנים שלו, את השכבה העליונה, אולם אין באפשרותכם לנקות אותו לעומק. ניקוי יסודי חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע עם המכשור המתאים, על מנת להיפטר מכל האבק והלכלוך אשר מצטברים בתוך המזרון.

לניקוי מקצועי יש כמה שלבים. ביצועם בזה אחר זה מבטיח כי בלילה הבא, תשנו על מזרון במצב מושלם, ממש כאילו רק עכשיו רכשתם אותו.

  • הפרדה – בשלב זה מופרדים חלקיקי האבק מהמזרון.
  • שאיבה וניקוי – בשלב השני שואבים את כלל האבק אשר הופרד מהמזרון בשלב הקודם, ועל ידי שואבי מים מנקים גם את הכתמים שעל המזרון.
  • חיטוי – השלב החשוב הזה מתמקד בחיטוי המזרון ובהשמדת בקטריות אשר נמצאות עליו ובתוכו.
  • הגנה – בשלב האחרון, מבוצע טיפול מניעתי אשר מגן על המזרון מפני הופעת בקטריות, ביקור של חרקים וכד'.

אם החלטתם שהגיע הזמן לנקות את המזרון שלכם, כדאי לפנות לחברת "בר ניקוי וריפוד" בה תוכלו למצוא שירות ניקוי איכותי ומקצועי שמבוצע על ידי עובדים מיומנים.

לפני ואחרי

מעוניינים בחידוש וניקוי השטיח שלכם?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם