תיקון ספות בד

תיקון ספות בד – כל התיקונים שלא חשבתם עליהם

אם יש בסלון שלכם ספת בד שהחלה להתבלות, סביר להניח שחשבתם להחליף אותה. אי אפשר להאשים אתכם, זה הפתרון שרבים היו בוחרים בו. אולם לעתים קרובות, אנשים לא יודעים שקיים שירות תיקון ספות בד ושלמעשה, את רוב הפגמים שאתם מזהים בספה שלכם, ניתן לתקן. הודות לטכנולוגיות המתקדמות של היום, אתם כבר לא חייבים להיפטר מהספה האהובה שלכם. אתם פשוט צריכים לתקן אותה.

שירותים נוספים שאנחנו מספקים:

תיקון ספות בד – לקבל ספה כמו חדשה

תיקון ספות בד
תיקון ספות בד

אז אילו סוגים של פגמים ניתן לתקן בספה שלכם, כדי שתוכלו להמשיך ליהנות ממנה עוד שנים ארוכות? לפניכם רשימה קצרה שתעזור לכם לקבל מושג על התהליך:

  • מילוי מסעדי יד וגב – עם הזמן, הנפח של מעדי היד והגב עלול להצטמצם ולהשאיר אתכם עם ספה נוחה הרבה פחות מזו שנהניתם ממנה בהתחלה. למזלכם, אנשי מקצוע בתחום של תיקון ספות בד יכולים לתקן את הפגם בקלות.
  • התפחת שקעים במושב – עוד פגם שלעתים קרובות ניתן לזהות בספות ישנות הוא שקיעה של המושבים. כשאתם מתיישבים, אתם מרגישים שלמושב אין די נפח ואתם שוקעים לתוכו קצת יותר מדי. אין ספק שמדובר בפגם שפוגע באופן ניכר בנוחות של הספה, אולם גם אותו ניתן לתקן ולהשיב לכם ספה נוחה אפילו יותר ממה שזכרתם.
  • ניקוי ספות – באופן טבעי והגיוני, ספות מתלכלכות לפעמים. ניקוי הכתמים עלול להיראות לכם כמו משימה מורכבת שבמקום להתעסק בה עדיף פשוט לרכוש ספה חדשה, אולם למעשה עבור איש מקצוע מדובר בפעולה פשוטה אשר במהירות תחזיר את הספה שלכם לימי הזוהר שלה.
  • החלפת ריפוד – לפעמים הריפוד מתמלא כתמים חריגים שאי אפשר לנקות, או שסתם נמאס לכם מהבד שבשנות התשעים נראה לכם מגניב. גם במקרים כאלה, אין צורך להוציא את הספה מהבית. החלפת ריפוד היא דרך סטנדרטית ונפוצה מאוד על מנת להחיות ספת בד ישנה ולהמשיך ליהנות ממנה.
  • תיקון קרעים – כשיש בבית ילדים, חיות או מבוגרים בעלי שתי ידיים שמאליות, באופן טבעי הספה מתבלה וגם מקבלת כל מיני קרעים. אמנם הקרעים נותנים לספה אופי, אולם אם אתם רוצים לשמור על מראה אלגנטי יחסית בסלון הבית שלכם, אין ספק שכדאי לתקן אותם. היום, זה לגמרי אפשרי!

תיקון בבית הלקוח – הכי פשוט שיש

שירות מועיל נוסף שחשוב להכיר הוא תיקון ספות בבית הלקוח. הודות לשירות זה, אתם לא צריכים להסתבך עם הוצאת הספה מהבית וישיבה על הרצפה במשך כמה ימים – בעל המקצוע יגיע אליכם! במצב כזה, אין ספק שתיקון הספה משתלם הרבה יותר מאשר החלפתה באחת חדשה. זה אקולוגי יותר, נוח יותר, זול יותר, מאפשר לכם לשמור על העיצוב הנוכחי של הסלון והכי חשוב – אתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית בשביל זה.

תמונות

WhatsApp Image 2020-07-07 at 15.14.13
ניקוי כתמים מספת בד

מעוניינים בחידוש וניקוי השטיח שלכם?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם